مٰـآدَرَم‍ْ


シʘ͜͡ʘ ραяту gιяℓ ๏̯͡๏ シ


 

 

تُوِفْـ


بِه‍ِ ‍این‍ٖ دُنْیٰآیٰے کہٖ‍


↫‍بِخٰآطِرِٰش‍ِْْ↝


لَگٌـٰد ب‍ِ ش‍ِْڪ‍ُٰم‍ْ مٰـآدَرَم‍ْ م‍ْیْزَدَم‍ْ



نظرات شما عزیزان:

shakiba
ساعت15:37---4 تير 1395

والااا....نمی دونستیم که اینجا قرارنیس حلواخیرات کنن
پاسخ: khkh gol gofti daghighan aZzm



رقیه
ساعت8:46---3 تير 1395
تف واقعا تف دنیا تف به روت تف تفی تف تف تف... ای وای تفم تموم شد تف داری بهم بدی؟

♥miss.tiffany♥
ساعت5:12---3 تير 1395
دارم پولامو جمع مي كنم تا واسه خودم كادو بگيرم







چيه تنها نديدي؟؟؟؟


بدبخت نديدي؟؟؟؟؟


بيكس نديدي؟؟؟؟
فقط نميدونم چي بخرم كه خوشم بياد
نظری نداری؟؟؟


♥miss.tiffany♥
ساعت5:08---3 تير 1395

↓↑میگـــذره↓↑ •●↭سخـــتِ سَــخــت↭●•

←←خـــاطره هــا→→ ✘✘تــلخِ تَـــلــخ✘✘

↯↯نیــســت خیــالِــت↯↯ ↓↑✘تَــختِ تَـــخت✘↓↑

↯↭دود میــکُنـــم↭↯ ✘✘نَــخ به نَـــخ✘✘


♥miss.tiffany♥
ساعت5:06---3 تير 1395
◆◇◆ به سَرَم دست نزنید ◆◇◆

◆◇◆ تو مغزم یه سِری چیزارو به زور خوابوندَم ◆◇◆

◆◇◆ ایستادگی کن تا روشن بمانی ◆◇◆

◆◇◆ شمع های افتاده خاموش می شوند ◆◇◆

◆◇◆ هرقدمی که بر میداری آهنگ زندگی رو عوض میکنی ◆◇◆

◆◇◆ پس مواظب قدم هایی که بر میداری باش ◆◇◆


♥miss.tiffany♥
ساعت5:06---3 تير 1395

آدم هـا فـرامـوش نـمی‌کــنند ، فـَـــقَط ، دیــگر سـاکت می‌شـوند !
☜ مهـــربونیمــــو ☞ با ↜ ضــعفــم ↝ اشـتبـــــاه نگیـــر

♘ سـرد ♘ بشم حتــی اگه خودتــو آتیـش بزنــی

♞ گـــرم ♞ نمیشم شخصیت منو با برخوردم اشتباه نگیر

شخصیت من چیزیه که من هستم

اما برخورد من بستگی داره به اینکه تو چی باشی


♥miss.tiffany♥
ساعت5:06---3 تير 1395
خودخواهے بزرگے ستِ
تـــُפּ را خواستـלּ
تـــُפּ را داشتـלּ
تـــُפּ را بایـد قـابِ کـرد
میـــآלּ چشم هاۓ پنجــرهِِ
بـاید نفس کشیـد
تکِ تکِ بـوسـﮧ هایتِِ را
تـــُפּ همـــآלּ گرمــآۓ "هــا" کردنے
بیـלּ دستِ هاۓ سرمـا زدهِِ ۓ خورشیــد
در یکِ زمستــآלּ بے طلوع
تـــُפּ انـتظار یکِ رسیدنے
در اِنتہــاۓ یکِ سکوتِ
تـــُפּ سپیـدۓ یکِ شعرۓ
در بے واژهِِ گے خیـــال
تـــُפּ همـــآنے کـﮧ مے شود
بـﮧ خـاطِـر سپــرد
بے آלּ کـﮧ خیس شد
زیـر بـاراלּ خاطراتتِ
چـﮧ خوبِ استِ کـﮧ تـــُפּ
هـر آنچـﮧ هستے
همـــانے ...


♥miss.tiffany♥
ساعت5:05---3 تير 1395
ﻣُﻬِـp ﻧﻴﺴـ ﮐِـﻪ ﺩَهِـﻪ ﺷَﺼـ60ــTـﻲ ﺑـآﺷـﻲ
ﻳـآ ﺩَﻫِـﻪ ﻫَﺸـ80ــTـﺎﺩـی
ﻳـآ ﺩَﻫِـﻪ ﻧَـ90ـﻮﺩـی؛
.
.
.
.
.
.
.
.
ﻣُﻬِـp ﺍیـنِ ـِﮐِـﻪ
ﻣِﺜـﻞِ ﺩَﻫِـﻪ ﻫَﻔـ70ــTـﺎﺩـی ﻫـآ
ﺑـآ ﻣَـﻌـﺮِﻓَـتــ ﺑـآﺷــﻲ!!!
(:
# هَفتـآدیـآ

به سلامتـــــــــــی

خودمــــــــــو

خـــــــــــــــــودت


♥miss.tiffany♥
ساعت5:05---3 تير 1395
✘☜رژ لب خوبه واسه دوست دخترت نه خواهرت!

⇜دوست پسر خوبه واسه دوست دخترت نه خواهرت!

←پارتی و مهمونی و شب بیرون موندن خوبه واسه دوست دخترت نه خواهرت!

✔بیرون رفتن و عشق و حال خوبه واسه دوست دخترت نه خواهرت!

↙روشن فکر بودن و با شعور بودن و ازادانه فکر کردن خوبه واسه دوست دخترت نه خواهرت!

✘راستى اين دوست دخترت همون خواهر رفيقت نيست...؟!؟!؟


هـــــHehـــــہ


♥miss.tiffany♥
ساعت5:04---3 تير 1395

-دوسِش داشـــــتے؟
+ رَوانیـــــش بودَم
- اَلاڹ چے؟
+حِسَـــــم تَغییرے نَڪردِہ
-پَس چِـــــرا بَرِش نِمیگَردونے؟
+ چوڹ هیچ حِســــے بِهِــــش نَـــــدارَم!
- وا!!یَنے چے؟مَگِہ نِمیگے رَوانیشے؟
+ مَڹ رَوانیہ اونیَـــم ڪہ بود#نَہ اینے ڪہ هَست..


♥miss.tiffany♥
ساعت5:04---3 تير 1395
هر روز...
انرژی زیادی صرف می‌کنم
تا باورم نشود رفته ای...

مثلا هر روز...
رو به آینه می ایستم
رژ قرمز می زنم
تا پر رنگ تر ببوسمت...
لبخند هایم را گول می زنم
و وقتی نگاهم، به جای خالی دست هایت
روی شانه هایم می افتد
بغض هایم را تهدید می کنم
که اگر بشکنند
دیگر هیچوقت بر نمی‌گردی...
هر روز...
کفش هایم را می‌پوشم...
و به خودم قول می‌دهم امروز تو را ببینم!

هرشب...
به تو شب بخیر می‌گویم
و تظاهر می‌کنم....
سرباز برنگشته ی جنگی هستی
که هنوز تمام نشده!
که دوستم داری...
که جیب سمت چپ سینه ات
عکس کوچکم را بغل کرده است...
بعد باورهایم را می‌گذارم زیر بالشم
غلت می‌زنم تا گریه هایم را نشنوی...

به کسی نگو مخاطب شعر های غمگین من تویی!
شرم دارم زنی بفهمد
مرا در آغوش گرفته ای و...
عاشقم نشدی!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






: тαɢƨ
+ چهار شنبه 2 تير 1395برچسب:,| 23:13| ✘Δŧяα✘◕ ‿ ◕ |